منو ببخش

سنگ صبور

اگه راهم این روزا ازتو یه کم دوره ببخش              توی زندگی آدم  یه  وقتا مجبوره  ببخش
بگذر از من اگه صبر و طاقتم  کافی  نبود              عکس من تو قاب رویایی که میبافی نبود
بگذر از من اگه جمعه بود وباز دیر اومدم              شب  واسه گفتن قصه ها با  تاخیر اومـدم
گل یکدونه ی گلدون بلور زندگـــــــــــــی              چی دارم واست به جز یه عالمه شرمندگی
آرزوم همیشه این بوده که تو کسی بشـــی              سایه بون دل بی پناه بی کسی  بشـــــــــی
حالا گذشته از من  تو باید صاف بمونـــی              مثل آیینه شمدونای نقره شفاف بمونـــــــی
یه سبـــــد دعا وخوشبختــــی فردا مال تو              دست من بود که می گفتم همه دنیا مال تـو
برو زندگی را با مهربونـــــی رنگ بزن              همه راباهرچی دوست داری هماهنگ بزن
دوریمون رابازمیذاریم به حساب سرنوشت            آنقدر خوبی که  آخر میدونم  میری بهشــت
سخته یکی بهت بگه ستاره شو بچینمت               یه کم  که بگذره  بگه دیگه  نیا  نبــینمــــت

I LOVE YOU.M 



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





+نوشته شده در جمعه 10 آذر 1392برچسب:,ساعت16:11توسط زرگل خانم | |